28. 1. 2020  16:41 Alfonz
Akademický informačný systém

Ľudia na STU


Na tejto stránke máte zobrazené všetky verejne prístupne údaje o zadanej osobe. Niektoré informácie o personálnom zaradení a funkciách osoby môžu byť skryté.

Mgr. Ing. Jana Urdziková, PhD.
Identifikačné číslo: 4307
Univerzitný e-mail: qurdzikova [at] stuba.sk
 
Externá spolupracovníčka - Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu (MTF)

Kontakty     Absolvent     Výučba     Záverečná práca     Vedené práce     

Nasledujúci zoznam zobrazuje prehľad vedených prác na STU.

Pomocou nasledujúceho filtra môžete obmedziť zobrazované záznamy.

Rok odovzdania:
Typ práce:

Por.StavTypZáverečná prácaDokedyPodrobnosti
1.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Ferdinand Antálek
Vypracovanie projektu zlepšenia procesu výroby káblového zväzku v spoločnosti Delphi Slovensko, s.r.o.
máj 2011Zobrazenie záverečnej práce
2.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Daniel Banáš
Prieskum uplatňovania monitorovania a merania spokojnosti zákazníka
jún 2008Zobrazenie záverečnej práce
3.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Milan Baráni
Návrh opatrení pre zlepšovanie manažérstva reklamácií v spoločnosti Faurecia Slovakia s.r.o.
jún 2009Zobrazenie záverečnej práce
4.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Linda Červená
Vypracovanie postupu implementácie MSA v procese výroby jednopramenných lanových drôtov v spoločnosti Bekaert Hlohovec, a.s.
jún 2011Zobrazenie záverečnej práce
5.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Ivan Demáček
Vypracovanie projektu zlepšenia procesu výroby slnečných clôn v spoločnosti GRUPO ANTOLIN BRATISLAVA s.r.o.
máj 2011Zobrazenie záverečnej práce
6.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Vojtech Ďuriška
Prieskum využívania foriem zlepšovania systému manažérstva kvality
jún 2008Zobrazenie záverečnej práce
7.Záverečná práca je nekompletnáBPAutor: Bc. Renáta Filková
Formy merania spokojnosti a zaangažovanosti zamestnancov pri implementácii manažérstva kvality
august 2012Zobrazenie záverečnej práce
8.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Pavol Gajarský
Zlepšenie vybraných procesov v systéme manažérstva kvality v priemyselnom podniku na Slovensku
máj 2012Zobrazenie záverečnej práce
9.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Kristína Habalová
Prieskum uplatňovania komunikácie pri zlepšovaní procesov v systéme manažérstva kvality
jún 2008Zobrazenie záverečnej práce
10.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Martina Hucáková
Prieskum uplatňovania princípu zamerania sa na zákazníka a ochrany jeho práv v organizáciách na Slovensku
jún 2010Zobrazenie záverečnej práce
11.Záverečná práca je nekompletnáBPAutor: Bc. Martina Hucáková
Prieskum uplatňovania princípu zamerania sa na zákazníka a ochrany jeho práv v organizáciách na Slovensku
jún 2009Zobrazenie záverečnej práce
12.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Zuzana Jakábová
Prieskum uplatňovania procesného prístupu v manažérstve kvality vo vybraných podnikoch na Slovensku
jún 2010Zobrazenie záverečnej práce
13.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Dominika Jarabová
Návrh opatrení pre zvýšenie produktivity o 30 % na výrobnej linke A v spoločnosti ELEKTRONIKA SLOVENSKO, a.s.
jún 2011Zobrazenie záverečnej práce
14.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Anna Kakačková
Využívanie štatistických nástrojov a metód pri zlepšovaní procesov
jún 2012Zobrazenie záverečnej práce
15.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Jozef Kondrk
Prieskum uplatňovania monitorovania a merania spokojnosti zákazníka vo vybraných organizáciách na Slovensku
jún 2009Zobrazenie záverečnej práce
16.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Jozef Kondrk
Vypracovanie projektu zlepšovania vybraných princípov TQM v spoločnosti PFS, a.s. Brezová pod Bradlom
máj 2011Zobrazenie záverečnej práce
17.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Kamila Korčeková
Návrh projektu implementácie normy UL do systému manažérstva kvality vo výrobnej spoločnosti
máj 2012Zobrazenie záverečnej práce
18.Záverečná práca je nekompletnáBPAutor: Ing. Marek Kováč
Prieskum monitorovania a merania spokojnosti zákazníka vo vybraných podnikoch na Slovensku
jún 2009Zobrazenie záverečnej práce
19.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Marek Kováč
Prieskum monitorovania a merania spokojnosti zákazníkov vo vybraných organizáciách na Slovensku
jún 2010Zobrazenie záverečnej práce
20.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Jozef Kozák
Vypracovanie projektu zlepšovania manažérstva reklamácií vo vybranej strojárskej spoločnosti na Slovensku
máj 2012Zobrazenie záverečnej práce
21.Záverečná práca je nekompletnáBPAutor: Ing. Michal Krajčír
Návrh opatrení na zlepšenie využívania štatistických metód a nástrojov v procesoch spoločnosti ArcelorMittal Gonvarri SSC Slovakia, s.r.o.
jún 2011Zobrazenie záverečnej práce
22.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Michal Krajčír
Návrh opatrení na zlepšenie využívania štatistických metód a nástrojov v procesoch spoločnosti ArcelorMittal Gonvarri SSC Slovakia, s.r.o.
jún 2011Zobrazenie záverečnej práce
23.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Juraj Královič
Prieskum uplatňovania manažérstva reklamácií vo vybraných podnikoch na Slovensku
jún 2009Zobrazenie záverečnej práce
24.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Michal Krilek
Zlepšenie úrovne manažérstva reklamácií so zameraním na spokojnosť zákazníka v spoločnosti Air Liquide Welding Central Europe s.r.o.
máj 2013Zobrazenie záverečnej práce
25.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Andrea Marušincová
Návrh opatrení pre uplatňovanie monitorovania a merania spokojnosti zákazníka v spoločnosti SPPR
jún 2009Zobrazenie záverečnej práce
26.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Elena Medová
Spokojnosť zákazníka a jej význam v manažérstve kvality
jún 2012Zobrazenie záverečnej práce
27.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Monika Modrovská
Návrh implementácie systému manažérstva reklamácií ako súčasť systému manažérstva kvality vo Wertheim, s.r.o., Dunajská Streda
máj 2013Zobrazenie záverečnej práce
28.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Michaela Nádaská
Zlepšovanie úrovne manažérstva reklamácií v spoločnosti I.D.C. Holding, a.s.
máj 2013Zobrazenie záverečnej práce
29.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Jana Nováková
Prieskum uplatňovania procesného prístupu v systéme manažérstva kvality
jún 2008Zobrazenie záverečnej práce
30.Záverečná práca je nekompletnáBPAutor: Peter Palkovič
Návrh opatrení pre zlepšenie manažérstva reklamácií v spoločnosti INA SKALICA spol. s r.o.
jún 2011Zobrazenie záverečnej práce
31.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Martin Pikula
Vypracovanie projektu zlepšovania posudzovania spôsobilosti vybraných meradiel v Železiarňach Podbrezová, a.s.
máj 2008Zobrazenie záverečnej práce
32.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Silvia Pikusová
Návrh opatrení pre zlepšovanie manažérstva reklamácií v spoločnosti ZF SACHS Slovakia, a. s.
jún 2011Zobrazenie záverečnej práce
33.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Martina Pluhárová
Prieskum monitorovania a merania spokojnosti zákazníka
jún 2008Zobrazenie záverečnej práce
34.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Jana Polačková
Uplatňovanie manažérstva reklamácií v organizácii
jún 2012Zobrazenie záverečnej práce
35.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Mgr. Ján Popluhár
Vypracovanie projektu zlepšovania manažérstva reklamácií v spoločnosti STAROPRAMEN-SLOVAKIA s.r.o.
máj 2011Zobrazenie záverečnej práce
36.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Eliška Potúčková
Návrh projektu zlepšovania štatistického riadenia výrobného procesu v MOTOSAM, a.s. Myjava
máj 2008Zobrazenie záverečnej práce
37.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Andrea Remiášová
Prieskum využívania metód a nástrojov zlepšovania v systéme manažérstva kvality
jún 2008Zobrazenie záverečnej práce
38.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Ľuboš Rezeta
Zlepšenie manažérstva reklamácií v spoločnosti Sensus Slovensko a.s.
máj 2013Zobrazenie záverečnej práce
39.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Lenka Sedláčková
Manažérstvo reklamácií ako súčasť systému manažérstva kvality
jún 2012Zobrazenie záverečnej práce
40.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Katarína Selická
Návrh opatrení pre zlepšenie monitorovania a merania spokojnosti zákazníkov v Benteler Distribution Slovakia, s.r.o. Pusté Úľany
jún 2010Zobrazenie záverečnej práce
41.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Michal Siman
Návrh metodického postupu aplikácie štatistického preberania pri vstupnej a výstupnej kontrole v Železiarňach Podbrezová, a.s.
máj 2008Zobrazenie záverečnej práce
42.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Dominika Skalošová
Projekt implementácie vybranej metódy hodnotenia funkčnosti a výkonnosti systému manažérstva kvality v spoločnosti Železiarne Podbrezová, a.s.
máj 2013Zobrazenie záverečnej práce
43.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Jaroslav Tóth
Zlepšenie úrovne manažérstva reklamácií v spoločnosti TOMA INDUSTRIES s.r.o. Trnava
máj 2012Zobrazenie záverečnej práce
44.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Jana Turčanová
Návrh opatrení pre zlepšenie monitorovania a merania spokojnosti zákazníkov v Prvej dopravno-mechanizačnej spoločnosti, s.r.o. Zvolen
jún 2010Zobrazenie záverečnej práce
45.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Jana Turčanová
Zlepšenie úrovne manažérstva reklamácií vo vybranom priemyselnom podniku na Slovensku
máj 2012Zobrazenie záverečnej práce
46.Záverečná práca je nekompletnáBPAutor: Tatiana Valová
Zlepšenie uplatňovania 7 základných nástrojov riadenia kvality v C.E.P. Scherdel Pružiny, spol. s r.o.
máj 2013Zobrazenie záverečnej práce
47.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Martin Vangeľ
Návrh opatrení pre efektívne zabezpečovanie kvality výrobného procesu prúdovej tlmivky
máj 2013Zobrazenie záverečnej práce
48.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Eva Záhorská
Prieskum zabezpečovania procesov priamo súvisiacich so zákazníkom v organizáciách na Slovensku
jún 2010Zobrazenie záverečnej práce
49.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Marek Zezula
Návrh projektu implementácie systému manažérstva kvality podľa TL 9000 pre oddelenie návrhu a vývoja softvéru v spoločnosti Alcatel-Lucent Slovakia, a.s.
máj 2011Zobrazenie záverečnej práce

Legenda (otvorí/zatvorí sa po kliknutí)
BPBakalárska práca
DPDiplomová práca
DizPDizertačná práca
HabPHabilitačná práca
RigPRigorózna práca
TzDizPTézy dizertačnej práce
ZpMBAZáverečná MBA práca
ZPZáverečná práca
ZPicvZáverečná práca - Inštitút celoživotného vzdelávania
ZPzšZáverečná práca - zahraniční študenti
Záverečná práca je nekompletnáZáverečná práca je nekompletná
Záverečná práca nebola úspešne obhájenáZáverečná práca nebola úspešne obhájená
Záverečná práca bola úspešne obhájenáZáverečná práca bola úspešne obhájená
Záverečná práca je odovzdanáZáverečná práca je odovzdaná
Záverečná práca je rozpracovanáZáverečná práca je rozpracovaná