Mar 23, 2019   5:41 p.m. Adrián
Academic information system

Persons at STU


This page displays all publicly accessible information about the desired person. Some information about the person's occupation and offices may be hidden.

Ing. Hana Janáková, PhD.
Identification number: 78599
University e-mail: hana.janakova [at] stuba.sk
 
Odborná asistentka CSc.,PhD. - Department of Economics and Management of Enterprising (IM OUP REK)

Contacts     Lesson     Publications     Supervised theses     

Year:
Order by:

The selected person is an author of the following publications.

Ord.PublicationsType of resultYearDetails
1.Busines strategies and their specific use in practice
Janáková, Hana -- Zatrochová, Monika
Podniková stratégie a ich konkrétne využitie v praxi. In Horizonty podnikateľského prostredia IV. Business environment horizons IV. Bratislava: Univerzita Komenského, 2018, p. 48--56. ISBN 978-80-223-4652-8.
contributions in anthologies, chapters in monographs/textbooks, abstracts2018Details
2.Current development financial education at technical university
Janáková, Hana -- Zatrochová, Monika
Súčasný vývoj finančnej vzdelanosti na technickej univerzite. MANEKO Manažment a ekonomika podniku, 10. p. 182--188.
articles in magazines2018Details
3.Current trends in marketing communication
Špirko, Dušan -- Janáková, Hana
Súčasné trendy v marketingovej komunikácii. MANEKO Manažment a ekonomika podniku, 10. p. 213--221.
articles in magazines2018Details
4.Efficiency of selected elements of the marketing mix in the selected company
Setnická, Terézia -- Janáková, Hana
Efektivizácia vybraných prvkov marketingového mixu vo vybranej spoločnosti. Diploma thesis. 2018.
final thesis2018Details
5.Strategický marketing a manažment a ich inovácie.
Zatrochová, Monika -- Janáková, Hana -- Kuperová, Martina -- Špirko, Dušan
Strategický marketing a manažment a ich inovácie. Bratislava: Spektrum STU, 2018. 122 p. ISBN 978-80-227-4868-1.
monographs, textbooks, manuals, norms, patents, research reports, other non-periodical publications2018Details
6.To innovative trends in present-day marketing
Špirko, Dušan -- Janáková, Hana
K inovačným trendom v súčasnom marketingu. In Horizonty podnikateľského prostredia IV. Business environment horizons IV. Bratislava: Univerzita Komenského, 2018, p. 187--200. ISBN 978-80-223-4652-8.
contributions in anthologies, chapters in monographs/textbooks, abstracts2018Details

Use the following button to export the list of publications to a format suitable for Excel.