15. 7. 2020  4:27 Henrich
Akademický informačný systém

Ľudia na STU


Na tejto stránke máte zobrazené všetky verejne prístupne údaje o zadanej osobe. Niektoré informácie o personálnom zaradení a funkciách osoby môžu byť skryté.

doc. Ing. Ľuboš Magdolen, PhD.
Identifikačné číslo: 2362
Univerzitný e-mail: lubos.magdolen [at] stuba.sk
 

     
     
Záverečná práca
     
     
Publikácie     Orgány     Vedené práce
     
Konferencie     

Základné informácie

Základné informácie o záverečnej práci

Typ práce:
Habilitačná práca
Názov práce:Návrh semiaktívneho odpruženia nákladných automobilov
Autor:
Pracovisko: Ústav aplikovanej mechaniky a mechatroniky (SjF)
Oponent 1:doc. Ing. Milan Naď, CSc.
Oponent 2:
prof. Ing. Vladimír Hlavňa, CSc.
Oponent 3:
prof. Ing. Jaromír Máca, CSc.
Stav záverečnej práce:Záverečná práca bola úspešne obhájená


Doplňujúce informácie

Nasledujú doplňujúce informácie záverečnej práce. Kliknutím na odkaz s názvom jazyka vyberiete, v akom jazyku majú byť informácie zobrazené.

Jazyk spracovania záverečnej práce:slovenský jazyk

Názov práce:Semiactive truck suspension design
Abstrakt:This thesis deals with the design of semiactive truck suspension. Axle suspension of vehicles is not revolutionary or innovative concept. Since time the wheel existed designers efforts to mitigate impacts of vehicles and vehicle vibrations from the road. Proposal for a vehicle suspension system is implemented to meet the required criteria set by its method of use. With the development of technology, the concept of semiactive damping becomes actual. The work is divided into seven chapters. First, set the criteria to be used in assessing the load paths. These are defined according to AASHO tests. Subsequently, semiactive suspension concept is created and model of vehicle to which the concept applies too. The model is created and modified to the maximum correlation with reality. Then control concept with respect to the damper non-linearity and of the model nonliearity is developed using artificial inteligence. Design using the simulation results are experimentally verified and evaluated.
Kľúčové slová:
semiactive damper, truck, fuzzy controller, truck suspension system , neural network

Časti práce s odloženým zverejnením:

Záverečná práca (prílohy záverečnej práce) neobmedzene
Posudky záverečnej práce neobmedzene