5. 12. 2019 20:37
Oto
Akademický informační systém
SvF
|
SjF
|
FEI
|
FCHPT
|
FA
|
MTF
|
FIIT
Zadání závěrečné práce – Bc. Martin Maslen – FEI B-API-BIS pres [sem 8, roč 3]
Aplikace umožňuje zobrazit náhled zadání závěrečné práce. Zobrazení je pouze informativní a neodpovídá tiskovému výstupu.
Slovenská technická univerzita v Bratislave
Ústav informatiky a matematiky
Fakulta elektrotechniky a informatiky
2018/2019
ZADANIE BAKALÁRSKEJ PRÁCE
Autor práce:
Martin Maslen
Študijný program:
aplikovaná informatika
Študijný odbor:
informatika
Evidenčné číslo:
FEI-5382-72228
ID študenta:
72228
Vedúci práce:
Ing. Arpád Kósa, PhD.
Konzultant:
prof. Ing. Ľubica Stuchlíková, PhD.
Miesto vypracovania:
Ústav elektroniky a fotoniky
Názov práce:
Vývoj virtuálnej edukačnej hry o diódach
Jazyk, v ktorom sa práca vypracuje:
slovenský jazyk
Špecifikácia zadania:
Hlavným zameraním práce je návrh a vývoj interaktívnej edukačnej hry o polovodičových diódach technológiou virtuálnej reality. Vytvorená aplikácia bude voľne dostupná a voľne šíriteľná v rámci popularizácie vedy a techniky. Cieľovou skupinou sú žiaci stredných a základných škôl. Hra ich má pútavým spôsobom uviesť do problematiky polovodičových diód.
Úlohy:
1. Oboznámte sa s princípmi tvorby interaktívnych hier vo virtualnej realite a s dostupnými softvérovými nástrojmi na ich realizáciu.
3. Navrhnite a vytvorte interaktívnu edukačnú hru zobrazujúcu problematiky z oblasti diód vo vybranom softvéri.
3. Urobte optimalizáciu, otestujte jednotlivé úrovne a vypracujte používateľskú dokumentáciu.
Literatúra:
BEALE, R. and SHARPLES, M. Design Guide for Developers of Educational Software. [Online] 2002. http://www.idemployee.id.tue.nl/g.w.m.rauterberg/lecturenotes/0H420/EDUCdesignguide[2002].pdf
PRENSKY, M. Digital game-based learning. McGraw-Hill Trade, 2001. S. 442. ISBN 0071363440.
ZHOU, Y., JI, S., XU, T. and WANG, Z. Promoting Knowledge Construction: A Model for Using Virtual Reality Interaction to Enhance Learning. Procedia Computer Science [online]. 2018, 130, 239-246, ISSN 18770509. https://linkinghub.elsevier.com/retrieve/pii/S1877050918303867
Dátum zadania:
17. 09. 2018
Dátum odovzdania:
13. 05. 2019
Bc. Martin Maslen
študent
prof. RNDr. Otokar Grošek, PhD.
vedúci pracoviska
prof. Dr. Ing. Miloš Oravec
garant študijného programu
Zpět na závěrečnou práci
Zpět na výběr závěrečné práce
Zpět na vyhledávání osob
Zpět na osobní administrativu